Dansk Forening for Konkurrenceret
Amerika Plads 37
ckl@plesner.com
Kommende arrangementer

Næste medlemsmøde i Dansk Forening for Konkurrenceret foregår torsdag den 21. februar 2019 kl. 9.00-11.00

Dansk Forening for Konkurrenceret får besøg af direktør for transport i DG Competition, Henrik Mørch, som vil delagtiggøre os i sin lange karriere i Kommissionen og give et praktisk indblik i DG Competitions processer og arbejde med konkurrenceretlige forhold.

Tilmelding senest den 14. februar 2019 til jar@plesner.com

Mødet afholdes i Gorrissen Federspiels lokaler, Axeltorv 2, 1609 København V. Der vil være lidt morgenmad fra kl. 8.30.

_____________

Næste møde i YCLP-netværket finder sted tirsdag den 22. januar 2019 kl. 8.30-11.30 Bech Bruun, Langelinie Allé 35, 2100 København Ø. Arrangementet er en "nytårskur" med oplæg ved Søren Andersen, cheføkonom hos Kromann Reumert og Kenneth Baltzer, ekspert i økonomisk metode hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen om indsamling og anvendelse af data i forbindelse med fusionsvurderinger, herunder muligheder, udfordringer og samspil set fra både styrelsens og parternes vinkel med udgangspunkt i relevante større fusionssager.

Tilmelding senest fredag den 17. januar 2019 til
hkj@plesner.com