Dansk Forening for Konkurrenceret
Amerika Plads 37
ckl@plesner.com
Kommende arrangementer

Der sker løbende udviklinger på fusionskontrollens område, og Dansk Forening for Konkurrenceret inviterer til medlemsmøde, hvor repræsentanter fra Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen i forlængelse af styrelsens artikel fra sommeren 2021 om værktøjer i fusionskontrolsager vil fortælle nærmere om disse samt om styrelsens tilgang og metode i sagerne i et bredere perspektiv. Endvidere behandles Kommissionens ændrede artikel 22 politik og mulige implikationer heraf, herunder med de første praktiske erfaringer fra sådanne sager, ligesom der mere bredt ses på tendensen til at etablere "call in" ordninger for fusioner under tærskelværdierne.

Medlemsmødet finder sted torsdag den 9. december 2021 med følgende program:

Kl. 15.00 - 15.30  Ankomst

Kl. 15.30 - 16.45  Hvordan undersøges sagerne - styrelsens analyseværktøjer og metodik v/Chefkonsulent Kenneth Baltzer og Souschef Martin Molter West

Kl. 16.45 - 17.00  Pause

Kl. 17.00 - 17.45  Artikel 22-henvisninger, fusioner under omsætningstærsklerne og regeringens tech-udspil ift. fusioner v/Kontorchef Søren Bo Rasmussen

Kl. 17.45 -           Forfriskninger

Tilmelding senest den 2. december 2021 til jar@plesner.com

Mødet afholdes hos Plesner, Amerika Plads 37, 2100 København Ø.

Se tidligere arrangementer
.